Ons assortiment

Klachtenprocedure

Natuurlijk willen wij dat je tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om je klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is je klacht voor ons een aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Als je vindt dat je niet naar behoren bent behandeld door een van de medewerkers van Aquarunner, je niet tevreden bent over de afhandeling van een aankoop via onze website, of indien je vindt dat je klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, kun je je ongenoegen kenbaar maken aan de afdeling Klachten. Je kunt hiervoor telefonisch contact op te nemen. In veel gevallen komt het dan al snel tot een voor beide partijen aanvaardbare oplossing.Tevens kunt u uw klacht indienen via onderstaand klachtenformulier.

Je klacht wordt in behandeling genomen indien:

  • Je bij Aquarunner.nl een bestelling heeft gedaan
  • Je duidelijk aangeeft, welk product het betreft en wat de klacht is
  • Je naam, e‑mailadres en telefoonnummer vermeld staat

Van wie en wanneer verneem je de uitspraak? Vanaf het moment van indienen van de klacht, mogen in beginsel niet meer dan twee weken verstrijken voor je de uitspraak over je klacht heeft ontvangen.

Indien een klacht door Aquajogging niet naar wens afgehandeld wordt, dan kan hiervan melding worden gemaakt bij de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk.
In winkelwagen geplaatst
X
Ik wil bestellenIk wil verder winkelen