Klachtenprocedure

Natuurlijk willen wij dat u tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Als u vindt dat u niet naar behoren bent behandeld door een van de medewerkers van Aquajogging de Buffel, u niet tevreden bent over de afhandeling van een aankoop via onze website, of indien u vindt dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, kunt u uw ongenoegen kenbaar maken aan de afdeling Klachten. U kunt hiervoor telefonisch contact op te nemen. In veel gevallen komt het dan al snel tot een voor beide partijen aanvaardbare oplossing.
Tevens kunt u uw klacht indienen via onderstaand klachtenformulier.
 

Uw klacht wordt in behandeling genomen indien:

  • U bij Aquarunner.nl / Aquafitshop.nl een bestelling heeft gedaan
  • U duidelijk aangeeft welk product het betreft en wat de klacht is
  • Uw naam, e-mailadres en telefoonnummer vermeld staat

Van wie en wanneer verneemt u de uitspraak? Vanaf het moment van indienen van de klacht, mogen in beginsel niet meer dan 2 weken verstrijken voor u de uitspraak over uw klacht heeft ontvangen.

Indien een klacht door Aquajogging de Buffel voor u niet naar wens afgehandeld wordt, dan kan hiervan melding worden gemaakt bij de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk.

Klachtenformulier



Uw klacht

De hierboven ingevulde persoonsgegevens worden alleen gebruikt voor het gevraagde contact. Lees de privacy verklaring voor meer informatie.


De velden met de * zijn verplicht


Deel deze pagina


Aquajogging de Buffel
Vinkelsestraat 80
5383 KM Vinkel
Nederland

Klantenservice
085 - 210 44 40

Mobiel
06 - 284 512 24

Fax nummer
0412 - 45 13 70

E-mailadres
info @ aquarunner.nl